5 Simple Techniques For تینیجر

Wiki Article

آدم مادرش هانا را کشت و سیلیا، یعنی خواهر ناتنی اش را به قرن نوزدهم فرستاد. این گونه، سیلیا بزرگ میشود و بارتوش تیدمان مسافر زمان را میبیند و با او ازدواج میکند و هانو و اگنس را به دنیا می آورد.

معمولا افراد نوجوان و جوان، ذهنیتی خلاق در تجسم موضوعات تخیلی دارند. داستان این سریال، درباره تعدادی نوجوان است که به دنبال کشف حقایقی درباره وقایع ماورائی هستند.

بعد از دو فصل، مادرانی رو میبینیم که دختر خودشون رو میکشن، پدرانی که پسر خودشون رو میکشن، عاشقانی که به خاطر کسانی که دوستشان دارند، با فضا و زمان درگیر میشوند، مادری که فرزند دختر خودش است و حتی بیشتر از این ها.

خشونت در کنار شوخ طبعی کلاسیک بریتانیایی در این سریال به خوبی نمایش داده می شود. دیدن این سریال خالی از لطف نیست و زبان هزل آمیز و کنایه ای آن می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

پاسخ احمد لطفا فیلم چیز هتی عجیب رو به لیست اضافه کنید

این مجموعه براساس کمیک های آرچی ساخته شده است و بازیگران اصلیش لیلی رینهارت و کل اسپروز هستند.

همانطور که گفتیم این احتمال وجود دارد که در این تایم لاین، سیلیا فرزند ایگون باشد.

به طورکلی اما نمی توان از موضوع مهم و تکان دهنده ای که این سریال مطرح می کند، گذشت البته از بازی های درخشان هنرپیشگان این سریال نیز نمی توان گذاشت. بنابراین قطعا باید تینیجر این سریال را در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار دهیم.

معنی بلاگر تینیجر یعنی کودکان و نوجوانانی که در فضای اینترنت و دنیای مجازی به صورت بلاگر ظاهر شده‌ اند و دنبال کنندگان خاص خود را دارند. معنی بلاگر شدن یعنی کسی که می‌ تواند در اینترنت تولید محتوا کند و دنبال کنندگان خود را دارد.

بعد از این که به شهرت رسیدند و سنشان بیشتر شد باز هم به فعالیت‌ های خودشان ادامه می دهند.

لینا اورزنداسکی (کودک)؛ آنه رت-پالی (بزرگسال)؛ آنجلا وینکلر (نسخه پیر)

کلاودیا برای جلوگیری از این اتفاق، یوناس و مارتا را به واسطه آدم به شب تصادف فرستاد و این دو با جلوگیری از وقوع تصادف، بعث شدند که تانهاوس هیچگاه دریچه را باز نکند و این کار به هزینه جان یوناس و مارتا و بیشتر کسانی که دوستشان داشتند تمام شد.

این سریال داستان خانواده آدامز فاستر را روایت میکند که به دنبال پیدا کردن شادی و آرامش در خود هستند و در این راه با پیچیدگی ها و مشکلاتی درگیر میشوند.

رایک سندلر (تینیجر)؛ آنه لبینسکی (بزرگسال)؛ تاتیا سیبت (پیر)

Report this wiki page